lördag 14 juli 2012

Utsövd!

Jag fick sovmorgon ända till 10.15 idag, så himla välbehövligt! Jens klev upp strax efter sju med våran skruttunge och jag fick sova vidare.. Skönt! Natten har också gått ganska smärtfritt. Vi lät Elisa sova i våran säng från elvatiden då hon vaknade. Hon har sovit i alla möjliga ställningar - på tvären, på magen, på sidan, som ett bakvänt s, och gruffat en del. Men det har ändå varit en betydligt lugnare natt än föregående. Igår kväll efter en dryg två-timmars nattning var mina krafter slut. Jag tog bilen - hämtade upp Sara, och fortsatte ner till hamnen. Där satt vi ett bra tag och bara va.. Återhämtning! Sen när jag kom hem så sov min lilla familj så jag passade på att ta en lång skön dusch... Idag är planerna ett Delsbobesök till Elisas farmor och farfar. Vi ska även se hur hennes gudföräldrar fått det i nya lägenheten. Dom flyttade in igår. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar