torsdag 12 juli 2012

Evighetsgöra

Alltså idag har jag sorterat, sorterat, och återigen sorterat kort. Även datummärkt dom... Det tar verkligen aldrig slut.. Har typ lika mycket kvar som jag måste ta itu med. Är det dåligt väder imorgon igen så är det lika bra att få det gjort. Men hoppas naturligtvis på sol! :-) Sen är det underbara fredag imorgon, vilket innebär sovmorgon på lördag för då är pappan ledig. Ska bli sååå skönt, för jag är verkligen helt slutkörd efter alla dessa evighetsnattningar, många uppvaknaden, och tidiga mornar. Elisa är verkligen inne i en jobbig fas nu. Vet inte om det är tänderna som gör det eller helt enkelt ett utvecklingssprång. Mest jobbigt är det ju naturligtvis för henne, lilla skruttan. Men det gör det ju inte mindre jobbigt för mig för det :-) Jaja nog klagat för ikväll, nu ska jag sova så jag orkar med natten och morgondagen. Godnatt godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar