fredag 13 juli 2012

Som i en dimma

Alltså inatt har nog varit den värsta natten hittills när det gäller Elisas sömn. Stackars lilla gumman kan inte ha det så lätt nu... (och inte jag heller). Pappan däremot sover som en stock och skulle inte vakna om det så var jordbävning.
Jag ljuger inte om jag säger att hon väckt mig två gånger i timmen. Har det inte varit för att hon gnytt eller gruffat så har hon vridit och vänt sig så pass mycket att jag vaknat av det. Ändå ligger hon i sin spjälsäng, visserligen väldigt nära våran säng men ändå. Det kändes verkligen som om ögonen blödde när hon skulle kliva upp vid sju i morse. Har sedan dess hällt i mig så mycket kaffe så jag nästan är skakis. Hon verkar däremot inte så trött konstigt nog, så någon vila för mamman tycks det tyvärr inte bli. Tur pappan slutar jobba vid fyra så jag kanske kan gå och lägga mig en timme eller så då.
Anna kom även och gjorde oss sällskap i morse. Hon som vanligtvis inte dricker kaffe skulle ha en kopp av min morgonkanna, så det var bara att dela med sig.. Bra där att hon börjar bli vuxen
;-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar