måndag 9 juli 2012

Hög luftfuktighet

Alltså idag har det inte gjort annat än regnat, och luften är så fuktig så det känns nästan som om man skulle befinna dig i Thailand... Vad passar inte bättre än att ta en välbehövlig städardag när vädret råkar vara som det är idag. Jag har hunnit med att dammsuga, torka golven, tvätta fyra maskiner, och renbäddat sängarna. Har även hunnit med att sortera kort på datorn som ska framkallas. Evighetsgöra alltså! Känns riktigt skönt nu. Hade tänkt åka iväg på Combat ikväll men kände att jag ville göra klart här hemma istället. Vi fick däremot trevligt fikabesök av Henrik på kvällskvisten. Han hade med sig kolakakor och hallongrottor som han hade bakat. Imponerande! Dock så blev det inget smaskande för min del. Hade det varit lördag så... Försöker hålla mig borta från sötsaker under veckorna så jag ska kunna få bort dom sista graviditetskilona som sitter som berget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar