torsdag 9 februari 2012

Träning

Igår så var vi ut och gick som vanligt. Det blev en sväng på stan igen...
Inne på H&M hittade jag lite söta kläder åt fisungen som jag givetvis inte kunde låta bli.. Det är tur att det är billigt där :-)
Även två träningstoppar till mig själv från Intersport inhandlades...

Efter lite shopping så gick vi vidare till Goman och hälsade på i hans korvkiosk, drack kaffe och åt korv såklart :-)

När vi var hemma så kom Anna och hälsade på oss en stund innan hon skulle vidare och äta pubmacka.

Premiär på Hudiksvalls gym blev det också igår. Första gången min kropp fick svettas igen sen jag blev gravid, så det är ett bra tag sen nu... :-) Ska verkligen försöka hålla i det här den här gången, så det inte rinner ut i sanden... Onödigt dyrt annars med tanke på den lilla mammapeng man får ut...
Tråkigt bara att man inte får dricka proteindrycker när man ammar, det har jag längtat efter... men men.. här tas inga sådana risker.

Nu ska jag gå och göra i ordning mig innan vi ska ner på BVC och väga och mäta lilla fröken. Alltid lika spännande... :-)

Min glada trollunge igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar