fredag 10 februari 2012

Återträff

... har vi varit på idag med dem som vi gick på föräldrargrupp med innan det begav sig :-)
Superkul att få träffa alla igen och särskilt att få se alla små bäbisar. Underverken visade sig bli fyra tjejer och två killar.
Sen är det också väldigt roligt att få höra andras förlossningsberättelser....

Hotchili mat, (kladdkaka med grädde från igår), popcorn och coca cola har jag smällt i mig ikväll i allafall.
 Inte konstigt man mår illa.
Besök av Sara och Henrik har vi också haft. Det däremot var jätteroligt! Snälla Sara ställde sig och diskade åt oss, vet inte om jag ska vara glad eller borde skämmas ;-)

En sak som jag alltid undrat över är varför så många haft haklappar/bib/scarfs och allt vad det heter åt sina barn. Har alltid tyckt att det varit fult och sett töntigt ut, men nu förstår jag varför! Herregud vad våran unge har börjat dreggla alltså, och "bubbla med spottet". Så nu har även vi beställt några som faktiskt var rätt fina tyckte jag.






Från dregglis.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar