onsdag 29 februari 2012

Lovely

Min "gammelkamera" dog dinosauriedöden igår, så idag blev det panik när jag kom på att -
HUR ska jag nu kunna fota min lilla tjej?! Iphonen är ju inte direkt det bästa att ta bilder med...
Som tur är så har jag världens bästa kille som är så snäll att han köper en ny.
Jag fick en Canon EOS 1100D.
Ingen är gladare än mig :-)
Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar också...

Annars så har jag varit på ett bodypump pass idag - mycket välbehövligt för min kropp! 
Det gäller bara att komma iväg och köra lite kondition också, så man får bort dem sista graviditetskilona.
Promenader och amning verkar inte helt räcka...

Vi fick också trevlig påhälsning av Anna på kvällen... var så länge sen vi sågs nu...
Men vi ska kanske ta en promenad och en mysfika på stan på fredag...
 Det gillas :-)

Lillskruttan är inte är helt återställd efter vaccinationen än.
Tycker så synd om henne...
Imorse var hon sig själv igen - lika pigg och glad som vanligt, men ikväll tog det omtag...
Hon hade 38.3 i feber vid sjutiden och var rätt så gnällig. Tack och lov så verkade hon inte ha så ont som igår...

Nu ska jag krypa ner med mina älsklingar .

Sov gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar