onsdag 1 februari 2012

Första Februari

Herregud vad dagarna rusar förbi, tyckte inte att det var länge sen det var höst och man gick i väntans tider, och nu är det redan februari och Elisa är över två månader...

Idag blev jag bra överraskad när jag la ner lillgumman på golvet (på ett täcke som hon har.) Helt plötsligt rullar hon över från mage till rygg, men jag tänkte att det nog bara var en tillfällighet, men inte då, nån minut senare gör hon det igen :-) Och när pappan kommer hem vill vi ju såklart visa vad hon lärt sig idag, och vips så gör hon det igen :-)
Hon kan det där med att imponera på mamma och pappa våran lilla tjej...

Ikväll fick vi besök av Henrik, så jag slog till och bakade en kladdkaka att bjuda på. Den blev alldeles för lös och väldigt ful, men faktiskt rätt god. Bra det i allafall :-)
Och nu ligger pappan och lillgumman och sover och jag sitter här alldeles själv, rätt skönt kan jag tycka :-)


Bjuder på en bild på gotrollet i sin fina kofta som Inga-Lill på HIA har stickat.

(p.s vårat barn är inte rödhårigt även om det ser så ut på korten, det är jag som har en sån värdelös kamera ;-))

2 kommentarer:

  1. Eller hur att tiden bara springer förbi! Helt sjukt.
    Hon är så otroligt fin, lilla Elisa!

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Tack :) det är Elsa med <3

    SvaraRadera