fredag 3 februari 2012

Babymassage

... har vi varit på idag, och det var något som jag såg fram emot att få lära mig. Men Elisa var inte alls med på noterna, för innan vi ens hann klä av fröken så hade hon bestämt sig för att skrika sig igenom "lektionen". Så vi fick vackert sitta med kläderna på och titta när de andra små bäbisarna fick sin mysiga massage. Alla verkade njuta av den till fullo... Tur att man fick med ett häfte om hur man gör, så vi kan testa det hemma nån kväll istället när lillgumman är på bättre humör.

Efter massagen så åkte vi ner på stan och kikade efter ytterligare pyjamasar åt Elisa då hon växt ur alla 56:or. Gud va ungen växer alltså.. Hittade i allafall två söta på Kappahl...

Ingen promenad blev det idag när termometern visade på -15 grader, men mys i soffan och thaimat från Hot chili.
Och nu ikväll bjöd vi över oss själva till Henrik när vi fick veta att hans fina tjej Caroline hade bakat semlor, och jag kan ärligt säga att det var dem godaste semlorna jag ätit... :-)

Lillgumman är nattat, och här ligger vi i soffan och kikar på film (det händer inte allt för ofta nu längre), eller jag sitter här just nu, men snart så... :-)

I morgon åker vi till Ljusdal och hälsar på mamma/mormor.




1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tyckte om dom Emma :) Det var kul att träffa er igen, och söta Elisa såklart :)
    /Carro

    SvaraRadera