lördag 18 februari 2012

Snuttande...

Sitter just nu i soffan med min nybadade gobäbis snuttandes på tutten :-) Hon har börjat ätit mycket oftare nu... vet inte om det beror på att mjölken håller på att sina eller om hon just nu befinner sig i en av alla dessa utvecklingsfaser ?? Jag hoppas på det sistnämnda.
Och inte nog med att jag har fått sår på ena tutten som gör så ont. Ungen är vildare än vildast också! Hon fäktar med armarna, klöser, nyps, och luvar mig varje gång hon äter. Inte på sånt vis att hon verkar missnöjd eller så, utan mer för att hon blir så ivrig...
Tänk om lillfröken förstod att det gör ont på sin mamma...

Tröstar mig med att min andra halva snart kommer med lite gotta, så jag får nåt att tugga på när Melodifestivalen börjar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar