tisdag 7 februari 2012

De senaste dagarna...

..ja det verkar inte bättre än så här, tror inte att blogga är min grej egentligen... men ska försöka skriva lite nu i allafall..

I lördags var vi till Ljusdal och hälsade på min mamma/Elisas mormor och åt mat. Även min moster kom dit, så det var roligt...

På söndagen var det storstädning och tvätta som gällde, tråkig dag med andra ord men ack så nödvändigt.

Igår måndag var vi på "mammagrupp" igen och myste, men var tvungna att gå hem tidigare än de andra eftersom lillskruttan bara skrek och skrek, trots försök att amma, bära runt, gunga osv... Mitt stackars lilla hjärta. Tror det berodde på att vi försökte sluta med Minifom-dropparna, för direkt när hon fick dem igen så blev det bra..
Sen på kvällskvisten fick vi besök av Henrik.

Idag har vi tagit en promenad runt Lillfjärden, och efter det en sväng på stan... Var in på Intersport och gjorde ett försök att hitta några nya träningskläder (så jag kan börja träna igen)... men naturligtvis så vaknade lilla fröken och var hungrig, så det får blir en annan dag..
Och eftermiddagen/kvällen har vi spenderat i Delsbo hos Jens föräldrar...



Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar