tisdag 21 februari 2012

De senaste dagarna...


Har vi varit på kalas hos min kusin. Varit på mammagrupp.
Hälsat på Elisas farmor och farfar. Promenerat. Städat. Shoppat. Lagat mat. Ätit semlor. Myst massor.

Har även anmält Elisa till Babysim som börjar om en månad. Det ska bli väldigt spännande!

Imorgon är det dax för bodypump igen. Hoppas inte träningsvärken sitter i lika länge som sist, blev inte helt av med den förrän igår! (5 dagar höll den i sig alltså)... säger en hel del om hur otränad man är det :-)



Shopping till Elisa:



Pyjamasar från Kappahl (Älskar att handla sådana :-))

Nappar från Lundmyr Of Sweden .




Badbyxa och badhandduk från Småfolk .





Shopping till mig:



Didriksons Isabelle Women´s Parka . (Fjällräven-dunisen börjar bli lite väl varm nu när vi har fått dem härliga plusgraderna).

2 kommentarer:

  1. Jag har Isabelle Parka, och den har jag haft hela vintern, den är jätte bra, varm när det är kallt och inte för varm när det är varmt... hehe... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är verkligen nöjd! Passar utmärkt i det här vädret :-)

      Radera