fredag 17 februari 2012

00.50

Blir några dagar mellan inläggen... Förstår inte, men dagarna går så snabbt så man hinner inte med, trots att jag inte tycker att vi gör så mycket..
Blir sent in på natten man får passa på att slänga in några inlägg, när de andra sover...

Så vad har hänt under de här dagarna då?

Jo i onsdags var jag iväg på mitt allra första bodypump-pass med Sara, och visst det var svårt med tekniken och rätt jobbigt under själva passet, men det är I N G E N T I N G jämfört med vilken djävulsk träningsvärk jag hade igår, och att inte tala om idag. Har knappt kunnat gå eller satt mig ner på toaletten. Fy säger jag bara... snacka om vilken otränad kropp jag måste ha?! Men det känns ändå bra, för jag tvivlar inte en sekund på att träningsformen inte skulle ge bra utdelning, annars skulle man ju inte känna så här. Eller hur? :-)
Så nya tag nästa onsdag! Hade bokat in mig på ett pass i morgon också, men det avbokade jag lite illa kvickt när jag kände att det var värre idag! Kommer nog inte bli människa än på några dagar skulle jag tro..

Mellan amningar, blöjbyten, mathandling, matlagning, tvätt mm. så har vi hunnit med en del promenader också. Ett BVC besök. Hälsat på, och fått påhälsning av Henrik. Även varit till Delsbo och hälsat på svärföräldrarna... ja mycket mer än så kan jag väl inte påstå att det har hänt... Joooo.. myst har vi ju också gjort, hur mycket som helst :-)

Men nu är det nog dax att krypa ner i sängen, klockan tickar iväg...

Godnatt på er!



Min älskade lilla unge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar