tisdag 9 oktober 2012

Veckan igång

Måndag igår vilket innebar babysim i vanlig ordning. Elisa har varit rätt gnällig och inte direkt överförtjust i badet sen vi började den nya kursen, så vi funderar faktiskt på om vi ska nöja oss när denna kurs är slut. Det är två gånger kvar nu.
Vi kan ju åka dit själva när vi känner för det istället och slippa stressa och passa en tid osv, tyckte jag hörde att det skulle vara anpassat för småbarn på tisdagar och lördagar.

Idag har jag kickat igång kroppen ordentligt kan man säga. Provade på ett lunchpass spinning igen fast jag lovade mig själv att aldrig göra om det. Blodsmak i munnen, illamående och svimningskänsla var dagens utdelning... Hua aldrig mer säger jag bara! Får se hur det blir på lördag?? ;-)
Annars idag så har vi varit i lekparken och lekt i höstrusket. Elisa var helt fascinerad av alla större barn såklart. De i sin egen ålder är minsann inte intressanta :-)

När vi kom hem vid 17-tiden så kom Anna och hälsade på och blev kvar tills för en timme sen. Mysigt med lite sällskap nu när Jens är borta på kvällarna. Han ska jobba skift ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar