torsdag 11 oktober 2012

Det går framåt...

För inte sålänge sedan så skrev jag om nattningar som varade i all oändlighet. Nu några veckor senare efter benhårda rutiner så slocknar hon på två röda. Alltså hon somnar till sista slurken av vällingen. Helt helt underbart! Dock brukar hon vakna till en till två gånger och grina lite efter nån timme men bara man stryker henne lite över ryggen några gånger så somnar hon om igen.
Vi får väl se hur länge det varar, under tiden så tänker jag minsann passa på att njuuuta. :-)

Idag kom jag iväg på ett lunchpass CXWORX. Jag tog ju en paus från träningen över sommaren men nu hoppas jag att jag är igång igen. Märker att det är mycket lättare att ta sig iväg mitt på dagen än på kvällen för då vill man ju bara vara hemma med familjen.
Allt är tack vare Jens som jobbar kvällar denna vecka och kan ha Elisa när jag tränar.

Efteråt tog jag med mig mina hjärtan på en långpromenad, riktigt uppfriskande!
Man hinner utföra mycket innan klockan blir 15.

Resten av dagen har bestått av vardagsrutiner som handling, matlagning, bad, nattning, röjning efter virvelvinden!
Behöver jag säga att det inte finns en antydan till insomningproblem för varken mamman eller pappan? ;-))

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar