lördag 6 oktober 2012

Helgen har börjat

Igår var vi iväg och fikade med Emelie och Ebbe på stan, som vanligt hamnade vi på Wayne's, :-) känns som att vi hänger på stan för jämnan.
Elisa börjar bli så stor nu så att sitta still i en matstol eller åka vagn när mamma strosar i affärer tillhör inte hennes favoritsysselsättningar längre. Vi får börja gå på kyrkis lite oftare istället eller ta och besöka buspalatset så fort stegen börjar bli stadigare.

På eftermiddagen när Jens hade slutat jobba så rattade vi audin mot Delsbo för ett besök hos Elisas farmor och farfar. Där bjöds det på pizza och annat slisk till efterrätt.
Det var nog två veckor sen sist vi var där, vi som annars brukar åka dit ett par gånger i veckan, men ibland så räcker tiden helt enkelt inte till...

Idag och även imorgon står jobb på min agenda, hade råkat ta på mig två helger i sträck, egentligen vill jag bara jobba varannan helg nu när jag faktiskt är mammaledig än, men det blev så den här gången och det är väl inte hela världen heller, jag får helt enkelt vara ledig i två helger nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar