söndag 14 oktober 2012

HELGEN

Har gått i lugnets tecken som den brukar. Vi har mest suttit framför tv'n med handen i godis och chipspåsen (ostkrokspåsen för min del). Klagar absolut inte utan det var rätt skönt efter två tidigare jobbarhelger...

I fredagskväll så åkte jag iväg och umgicks med Sara i några timmar, och igår tog vi en tur till Delsbo och hälsade på Elisas farmor och farfar. Jag och Carina (Elisas farmor) tog med oss Elisa och gick på en långpromenad i det härliga höstvädret medans Jens och Rolf (Elisas farfar) fixade med våran bil.

Idag så skickade jag iväg mina två på en promenad och till lekparken så jag fick dammsuga och torka golven.
Sex maskiner med tvätt hann även tvättas under dagen.
Detta är en omöjlighet när jag och Elisa är hemma själva på dagarna för så fort dammsugaren slås på blir Elisa helt hysterisk och grinar. Vet inte om det är det höga ljudet eller vad det kan vara som gör henne så ??

Ska även berätta att fjärde grynet nu har tittat fram, höger framtand i överkäken. Mammas hjärtegull blir så söt i sina vita små gaddar :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar