onsdag 17 oktober 2012

De senaste dagarna...

I måndags var vi iväg på babysim i vanlig ordning.
Denna gång badade Jens själv med Elisa så jag kunde fota med systemkameran för en gång skull, måste ju passa på innan kursen är slut för det är bara en gång kvar. Dock är vi inte helt säkra på om vi ska ge upp riktigt än, kanske kör vi på med en kurs till, vi får se...

Elisa har lärt sig två nya grejer de här dagarna och det är att dansa till tv'n och att klappa händerna. Så himla gulligt är det :-)

Igår hände det inte mycket hos oss, vi höll oss inne hela dagen förutom en kort bilfärd till affären, det var praktiskt taget storm ute och inget väder att vara ute i enligt mig.

På kvällen åkte jag iväg för ett 60 minuters pass bodypump. Riktigt kul var det!

Imorse klev vi upp halv sju för att skjutsa pappan till jobbet så vi kunde ta bilen på kyrkis. Det är inte direkt gångavstånd till Håsta kyrka från Öster där vi bor så bilen är ett måste dessa dagar.
Elisa hade lika roligt som tidigare gånger och härjade som en liten tok. Men som vanligt var hon helt slut efteråt och somnade så hårt på vägen hem att hon inte ens vaknade när jag bar in henne från bilen. Sen sov hon i två timmar...

Nu väntar jag bara på att Jens ska sluta jobba så jag får lite avlastning från min vilde till unge ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar