onsdag 11 april 2012

Påsken

Har varit lugn och skön... Vi var bara hemma skärtorsdag och långfredag.  På påskafton åkte vi till Delsbo till Jens föräldrar och åt påskmiddag med dem. Och på påskdagen begav vi oss till Ljusdal och vidare upp till Tallåsen och träffade min släkt... Elisa fick många fina påskägg med allt möjligt i som kläder, strumpor, nalle, bitleksak, dregglisar och skallra.

Igår kom Linda och Ellie hit till Hudik så vi strosade runt lite på stan, och fikade... Och naturligtvis fick tjejerna titta och känna på varann. Roligt att se :-)

Idag är det dax för BVC-besök för vägning och mätning. Lite orolig för att hon inte har gått upp som hon ska med tanke på att jag var så himla förkyld och dålig i tio dagar.. Tydligen kan mjölkproduktionen minska om man blir sjuk och får feber...  och det är nästan så att jag tror att det kan vara så...

Gymmet är också dags att besöka snart. Känns som evigheter sen sist. Jäkla förkylning att komma i vägen!

Näe nu måste jag passa på att göra i ordning mig när lillskruttan för en gång skull lyckats somna till några minuter. Tvätta håret skulle jag verkligen behöva göra, men det är ju bara att glömma för då är det väl skrikkalas innan jag ens hunnit få i schampo...


På återseende!

 Fina Malin och Elisa

 Påskägg från Malin och Jan

Shopping från igår till lilla fröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar