fredag 13 april 2012

Klantarsel

I onsdags hände det en liten olycka. Jag råkade välta ett HELT glas vatten över min kära hp. Den dog omedelbart och har inte kunnat återupplivats av varken hårfön- eller "elementtorkning". Så igår lämnades den in till proffs, så får vi se om det finns nån chans för den att få leva vidare... Lyckligtvis gick det att rädda mina filer och därmed korten på Elisan med en så kallad kabinett, och det var ju en himla tur! Annars hade jag ju brutit ihop totalt. När Jens hade slutat jobba i onsdags så åkte vi upp till Sundsvall och inhandlade en spjälsäng åt våran lillskrutta. Det blev en vit Gulliver samt madrasser från Ikea. Täcke, kudde, spjälskydd från Rätt start. Och påslakanset från NG baby med kronor på. Allt detta hittade jag på Babyproffset. Rätt start tycker jag har riktigt bra grejer. Vi har två täcken och kuddar i vagnstorlek sen tidigare från dem som vi är väldigt nöjda med. Man kan till och med tvätta kuddarna i 95 grader om man vill. Inatt invigde våran tjej sin nya säng. I några timmar i allafall... Vi la henne vid halv nio och hon sov till 01 då hon vaknade och ville äta. Sen blev hon kvar i sängen... :-) Men det var inga problem alls att få henne att somna i spjälsängen i allafall, utan det var bara att lägga ner henne så sov hon inom nån minut... Känns ju skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar