lördag 17 mars 2012

Bäbiskräks

Idag har vi varit till Ljusdal och hälsat på mamma/mormor. Vi åt mat och myste med lillskruttan...
Sen var det meningen att vi skulle åka vidare upp till min morfar, men eftersom mamma inte kände sig så pigg så stannade vi hemma hos henne istället. Det får bli nästa gång vi åker upp...
Vi gick en sväng på Ljusdal och kikade lite också. Hittade två söta pekböcker på Kardemumma som vi inhandlade åt trollungen.

På hemvägen stannade vi till i Delsbo hos Jens mamma och pappa, där blev det middag i form av en pizza från den lokala pizzerian :-)
Även att jag fick smaka på en spypuss. Skulle ge Elisa en puss på munnen och tyckte det var en väldans blötpuss hon gav mig... tills jag såg att hon faktiskt la en spya ?!                    
Jag säger bara - Tur hon äter tutte än :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar