onsdag 19 september 2012

Lunchdejt

Onsdagen är alldeles strax slut och här hemma ligger mina två och sover, lilla hjärtegrynet upponer i sin spjälis och the big one brevid mig och snarkar...


Mitt på dagen idag gick vi ner och mötte upp Alexandra och Hilda på Wayne's för en lunch och lite hederligt "mammaprat", är typ inget annat än barn och allt som hör där till som är intressant längre. :-)

Efteråt blev det en runda i några affärer med dom innan vi gick hem för att invänta pappan. Mathandling stod på tur.

Sen ikväll var det nytändning mellan mig och träningen.
Kom ifrån det helt under sommaren och har inte tränat på hela Juli och Augusti fram tills idag, mjukstartade lite med ett CX på 30 minuter. Imorgon har jag bokar combat så får se om jag kommer iväg. :-)

Imorgon ska jag även hinna med ett läkarbesök på morgonen och sen en mammaträff mitt på dan. Tur pappan kan smita iväg från jobbet och ta Elisa en stund så jag får träffa farbror doktorn.

Bäst att sova så man orkar upp, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar