tisdag 26 februari 2013

En helt vanlig tisdag

Dagen har till största del bestått av jobb för mig. Mellan 07.00-15.30 har jag befunnit mig på kära HIA. Sedan var det bara att åka hem och laga middag åt mina hungriga små vargar. Fiskgratäng serverades idag, tillsammans med barnets favorit - gröna ärtor i mängder!

På kvällen tog jag mig en tur till gymmet och rev av ett pass bodypump, så skönt för både kropp och knopp.

Imorgon vankas hårt arbete igen, ytterligare en a-tur. Men jag gillar att jobba på dagarna och vara hemma på kvällarna så jag ska inte klaga. :-)
Pappa Jens och Elisa ska åka på kyrkis och röja, eller ja förhoppningsvis så röjer väl inte Jens så mycket.. :-)

På eftermiddagen när jag slutar ska vi bege oss till Elisas nyöppnade dagis som hon börjar på på måndag. Där är det nämligen invigning imorgon. Ska bli spännande! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar